Sunday, June 26, 2011

kawan kawan versi 2.0

le ni ambe nok cte ke mung psal saeng ambe hok laen plop..muhammad abdul hadi bin marzele....mmg cool ah ye ni....ambe pn dop au bler ye ni sdih...ye sedih pn ye cool ye marah pn ye cool...plg cool die ni la gua rse....hahahah...slain bjak dlm pelajaran dia ni bjak dalam hal hal berkaitan ngn komputer ni...msalah komputer byk yg die taw...takraw lg la toksah cita...gua rse sapalah gua nk men takraw ngn dia ni...nga men timbang timbang bola takraw pn die bley cool...smpai cmtu die pnye cool....mmg bes mamat ni...byk yg dikongsi beliau bersama gua...baik mamat ni...gua terharu....thanks di....mohd hafiz bin othman...dia ni nma ja ustaz tp layan korea brader...bwak moto plak kadang kadang cam mat rempit...lu pn tekejut ann...gua duk serumah ngn die pn kadang kadang rse cam duk kt korea plak....brader ni klaka pn ade...ade je telatah baginda n mimik mke yg dipertontonkan kt gua n brader brader lain....dia ngn bro khairul amri td kalu msuk mharaja lawak berterabur gigi lu gelak terbahak bahak....thanks apih sbb menceriakan suasana....

No comments:

Post a Comment