Sunday, June 26, 2011

kawan kawan

kawan??..ada apa ngn kawan?...lu?...lu meme la kawan gua...tp ada apa ngn lu?....ahah...kawan ni macam macam ada...ada yg baik,ada yg kurang baik,ada yg klaka gler,ada yg klaka tp x gler....macam macam tul la kawan ni....wa rse kawan ni kadang kadang dpt memberi keceriaan dalam kehidupan....xdak dorg pn x chill gak chaa....wa nk cita yg wa ade sorg kawan ni...bler gua tgk ja nk tergelak....hahahahah...tgk...x tgk lg ni pn dh gelak...aishhhh...khairul amri bin mohamad nma diberi....asal tranung...wa dlu x rapat pn ngn die....duk blik asing asing....ntah bagaimana gua tercampak duk sebilik ngn die ni...hahahah...gelak lg...mula mula duk ngn dia ni xpaham gak mende ye kecek...bese ahh miscommunication...lme kelamaan ambe pn bley ikut ar ye skek kecek ganu...dia ni baik gla ahhh...ska tlg org....kalu gua pn memilih gak an...brader ni mmg byk ajar gua tentang kehidupan...ske duka...nangis tawa...hahahah...thanks nyo...gua ske tgk bla dia ni baiki moto...pehhh..mmg berbakat ahh brader ni...sume ye tahu...ambe blajo men badminton pn nge ye gok...blajo bjok  men game lg ahh...mmg A ahh mung nyo.....thanks 4 everything rumate...ade rezki aku gi umoh mung...jln dinung...yg penting Sekayu...

No comments:

Post a Comment