Friday, July 1, 2011

cerita

baru baru ni gua tgk transformers dark of the moon...meme terbaik lah...graphic,sound,jln cita tip top tup tap tep ahah...filem filem dari luar negara ni kebanyakannya tidak mengecewakan dan memberikan persembahan mantop kecuali korea dan sekutunya seangkatannya jepun...gua anti beb...ahah..berbanding dengan filem tempatan boleh dikatakan menarik dan kadang kadang gua tgk sedar sedar dh penuh air liur di pipi...bkn gua melekehkan industri filem tempatan tp kekurangan pengalaman dan peralatan ditambah ngn jalan cerita yg kadang kadang membosankan membuatkan aku tertanya tanya...sampai ble nk bwat cita cmni..x hantu,lawak,cinta...balik balik yg tu lah...tp gua salute cita kl gangster yg memberi aksi aksi yg agak menarik...pukul org tu pukul org ni...kalu tony jaa tgk letak tepi jela...meme la tidak setanding ong bak tp gua nk kate kl gangster meme stail chaa....lg 1 cita nur kasih....gua sebak tgk cita ni....pnuh pengisian,kasih sayang....terharu gua....gua harap 1 ari nnti industri filem kte ni dapat menerbitkan cerita yg gempak gempak penuh dramatik,aksi,grafik yg tggi n berkualiti sebagai contoh cam tdi la transformers,harry potter....x lma lg abg long harry potter nk kuaq..gua pn dh x sabar...so para para sakura...tak2...para para karyawan seni filem tempatan teruskan usaha anda...sampai bila nk ditakuk yg lama ann..semoga berjaya...

No comments:

Post a Comment